Sharing is caring!

מהפיכת השמיים הפתוחים הביאה משהו חדש ורענן: טיסה לבוקרשט, בירת רומניה, הפכה להיות משתלמת וזולה. חופשה בבוקרשט היא מצד אחד כייפית, ומספקת שלל אטרקציות ובילויים, ומצד שני היא חופשה זולה יחסית לבירות אירופה האחרות. בוקרשט, בירת רומניה, היא עיר המשלבת בין ישן וחדש. היא עדיין נהנית ממעמדה החדש באיחוד האירופאי, אבל עדיין שייכת למדינות מזרח אירופה. בעיר מגוון אתרים המשלבים היסטוריה וארכיטקטורה מיוחדת, שילוב של ישן וחדש וחיי לילה תוססים.

 

טיסות לבוקרשט

בוקרשט הוא יעד זול במיוחד וגם ניתן למצוא טיסות זולות לבוקרשט. ישנן מספר חברות תעופה המבצעות טיסות לבוקרשט, חברות תעופה המפעילות לואו קוסט לבוקרשט וטיסות ישירות, כך שתוכלו למצוא טיסות לסופשבוע הקרוב או לתכנן טיול לאביב. תוכלו לבחור בין טיסות ישירות לבוקרשט או טיסות קונקשן.

אתרים בבוקרשט

בטיול בבוקרשט תוכלו לשלב שופינג לצד ביקור באתרים שחובה לראות, כמו ארון הפרלמנט הענק, כנסיות ואתרים היסטוריים. בשעות הערב תוכלו ללכת למסעדה טובה, לבילוי במעדוני לילה או לקזינו.

בוקרשט מציעה שלל אטרקציות של מקומות שחובה לראות: אתרים מפורסמים כמו ארמון הפרלמנט הענק, מוזיאון קוטרצ'יני, המוזיאון הלאומי, המוזיאון להיסטוריה יהודית, מוזיאון האמנות, כנסיות אתרים היסטוריים ותיאטרות. העיר מציעה בילויים לכל גיל.

מסעדות בבוקרשט

המסעדות בבוקרשט מציעות סוגים שונים של אוכל, החל ממסעדות מקומיות בהן תאכלו לנסות אוכל מקומי, מסעדות בהן תוכלו לאכול אוכל מערבי אם לא התחברתם לטעם הרומני, וכן אוכל רחוב.  

בילויים בבוקרשט

בוקרשט הפכה ליעד מוביל לחופשות של מסיבות רווקים, וזאת בשל המגוון עצום של מועדוני הלילה, הפאבים וגם מועדוני חשפנות, שיאפשר לכם לבלות עד השעות הקטנות של הלילה.

שופינג בבוקרשט

היתרון של בוקרשט הוא גם בקניות: החל מקניונים המציעים לכם שלל חנויות מותגים, קניון סיטי מול, פאלזה רומניה וקניון אוניר הגדול, ועד שוק אובור שניתן למצוא בו הכל. מקום שאסור לפספס וחובה לבקר בו הוא עיר הקניות Baneasa. בוקרשט היא אחת הערים הזולות באירופה, וככזו מציעה גם קניות משתלמות ביותר. הכינו את המזוודות.

תחבורה בבוקרשט

בעיר תחבורה ציבורית מפותחת הכוללת רכבות, אוטובוסים ורכבת תת קרקעית, כך שקל להתמצא בה ולהגיע לכל אטרקציה בעיר. ההמלצה שלנו היא להגיע למרכז העיר ולטייל בסמטאותיה. כמו כן רוב האתרים ממוקמים במרכז העיר. מומלץ לרכוש כרטיס תיירים עבור התחבורה הציבורית  וליהנות ממגוון הנחות לאטרקציות השונות.

לינה בבוקרשט

אפשריות לינה בבוקרשט יש בשפע, מלונות ברמת אירוח גבוהות, מלונות 3 כוכבים או אכסניות. ההמלצה שלנו היא לבחור מלון בבוקרשט הממוקם במרכז העיר, ואם לא, אזי בקרבה לרכבת חשמלית או תחתית, וכך ליהנות מגישה נוחה למרכז העיר ולאטרקציות שבה.