Site icon אתר קופונים לבילויים

טיול קרוז

טיולי קרוז הם דרך מצוינת ומיוחדת לחוות את חו"ל. קרוז יוקרתי הכולל פשוט הכל עיר שלמה על המים, שלרגע לא משעמם, בשילוב עם ביקור בערים שונות, הופך את הטיול למיוחד. תוכלו למצוא טיול קרוז כטיול מאורגן, טיול קרוז לדרום אמריקה, טיולי קרוז לאלסקה וטיולי קרוז לגיל הזהב.
לכל טיולי הקרוז הקליקו כאן
קרוז הוא טיול נוחות הרי שמדובר במלון צף שמציע לא רק פנסיון מלא אלא גם שפע של אטרקציות שבהם תוכלו ליהנות במהלך ההפלגה: חדרי כושר, בריכות, אולמות קולנוע, אולמות הרצאות, ספא, ופארק מים גדול הפועל על סיפון האוניה.
בנוסף תמצאו על האוניה שיעורי יוגה ושיעורים נוספים כמו טאי צ'י. מגרש כדורסל, מסלול לג'וגיניג ואפילו קיר טיפוס מדהים לאוהבי האקסטרים. באונייה גם מגרש מיני גולף, חדר משחקי וידיאו וסימולטורגם, כך שלרגע לא ישעמם לכם.
גם בגזרת האוכל באונייה  יש שפע – חדר אוכל מרכזי ועוד אפשרויות מגוונות לאכול כדוגמת בתי קפה, מסעדות, פיצרייה בארים ופאבים
בשעות הערב תוכלו לבלות במסעדה, בבר או במועדון לפי בחירתכם. קרוז מאורגן מעב רלבילוי על הקורז מאפשר לבקר במקומות רחוקים ומסעירים, מבלי לטוס או לנסוע שעות ארוכותו להחליף בתי מלון פעם אחר פעם.

היתרונות של טיול מאורגן בקרוז

למה כדאי בחור טיול מאורגן באוניית קרוז? טיול מאורגן בקרוז חוסך לכם הרבה כאב ראש, על תכנון המסלול, על הזמנת כל אחד ממרכיבי החופשה בנפרד ,טיסות, העברות, מלונות, כרטיסים לאתרים השונים ועוד. בטיול מאורגן גם שהגעתם לחוף מחכה לכם אוטובוס פרטי לקבוצה, עם מדריך  דובר עברית וללא תשלום נוסף. בחלק מהמקרים אף תוכלו לבחור בין  סיור מאורגן המנצל באופן מלא את זמני העגינה של הספינה; , או לבחור לסייר בעיר לבדכם.
גם בחורף תוכלו ליהנות מטיול בקרוז לקאריבים או טיול לאורך חופי אירופה.
טיול בקרוז הוא הזדמנות לבקר ביעדים רחוקים כגון המזרח או הקאריבים, שתגלו קושי עצום להגיע בטיסות ולהתנהל באופן עצמאי עם מלונות, מסעדות וביקור באתרים.

טיול בקרוז מה לבדוק?

רגע לפני שאתם יוצאים לטיול החלומי בקרוז שבו תוכלו לנפוש  וליהנות מהשייט ומהביקור בערים קסומות, ללא דאגה, הנה מספר נקודות שיש לתת עליהן את הדעת בטרם תרכשו טיול קרוז.

לאן אתם רוצים להגיע?

טויולי קרוז יכולים להתאים לטיול קצר של שבוע, לצד קרוזים המציעים יעדים רחוקים כמו אוסטרליה, ניו זילנד, המזרח או הקאריבים. רגע לפני שאתם רוכשים טיול קרוז חשוב תבדקו לאן היעד וכמה זמן השייט.  אם החלטתם על טיול משפחתי בקרוז בדקו אם זה מתאים לכל המשפחה. חשוב לקרוא על היעדים אליהם אתם תגיעו בשייט, מה יש על האוניה מבחינת אטרקציות ופעילויות ולבחור את מה שהכי מתאים לכם.

חדרים

חדרים על אוניה שונים במעט מחדרים הנמצאים במלון, בכל זאת מדובר על מלון צף. לצד חדרים קטנים במרכז האוניה שהמשמעות היא ללא חלון ולרוב מדובר בחדרים זולים יותר תוכלו למצוא חדרים יותר גדולים ועם רמת אבזור יותר גבוהה.  כדי לבחור את החדר המתאים לכם ויש לדעת מה כולל בחדר בטרם בוחרים את החדר הרצוי. בחירת החדר תלויה גם בתקציב שלכם המשפיע על המיקום של החדר, הקומה בה הוא נמצא והאם הוא במרכז הספינה או לא. תנו על כך את הדעת, מאחר שתבלו בחדר לאורך כל השייט.

מה כלול במחיר?

קרוז מציע שפע של פעילויות המבטיחח שלרגע לא תשתעממן אבל חשוב עניין חשוב שתבררו בטרם תבחרו את קרוז החלומות, מה כולל במחיר ומה יש בספינה שאינו כלול במחיר. בנוסף בדקו אם  סיורי החוף בערים אליהן תגיעו במהלך הקרוז כלולות במחיר ואם לא מה מחירם. לכל חברת שייט יש סיור חוף מעניינים, המאפשרים לכם לבקר בעיר בה עגנתם ביעילות ובאיכות רבה ועם מדריכים מקצועיים.

מה לקחת?

קרוז הוא שייט שבכל פעם מגיעים ליעד אחר. לכן ההמלצה שלנו היא לבדוק על מזג האוויר ולהתארגן בהתאם, תמיד כדאי לקחתץ בגדים ארוכים בנוסף ללבוש המתאים לבריכה, למתקני ספורט וללבוש ערב חגיגי וליציאה לסיורים. היתרון שלא תצטרכו לסחוב את המזוודה ממקום למקום כך שתוכלו להעמיס בציוד.

קחו עמכם תרופות בסיסיות כגון כנגד כאבי ראש, נגד בחילות  וכל דבר שאתם צריכים.

בכל קרוז שתבחרו מובטחת לכם חוויה ייחודית ושונה והנאה רבה!

חופשה נעימה 
Exit mobile version