Site icon אתר קופונים לבילויים

דילים למדריד

חופשה במדריד , דילים למדריד

דילים למדריד בראש השנה במדריד: 3/4 לילות במלון מומלץ עם ארוחות בוקר וטיסות ישירות כולל כבודה

לפרטים נוספים ולהזמנה
תיאור העסקה
מקדימים להזמין למדריד ונהנים מחופשה מושלמת בעיר שמשלבת בין ארכיטקטורה מהפנטת, אוכל טעים, שופינג מטורף וחיי לילה שלא דועכים לעולם – עם תאריכים גם בראש השנה וסוכות.

החבילה כוללת:

  • טיסות ישירות
  • 3-6 לילות במלון מרכזי לבחירה
מלון Espahotel Gran Via ⋆⋆⋆ על בסיס לינה בלבד
מלון 3 כוכבים השוכן בלב מדריד, בקרבת מסעדות, ברים ואתרי תיירות מרכזיים רבים כגון פוארטה דל סול, פלאצה אספנייה ועוד.
מה במלון? בר, מסעדה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ודלפק קבלה 24 שעות.
מה בחדרים? מיזוג אוויר, מסך טלוויזיה LCD, כספת, מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם.
המלון מומלץ וזכה לציון 'טוב מאוד' באתר Booking.
לאתר המלון >>

מלון Castillas Madrid ⋆⋆⋆
מלון 3 כוכבים השוכן במיקום מרכזי במדריד, במרחק 300 מ' מרובע פוארטה דל סול ובקרבת מסעדות, ברים ואתרי תיירות רבים.
מה במלון? בר, מסעדה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ודלפק קבלה 24 שעות.
מה בחדרים? מיזוג אוויר, מסך טלוויזיה LCD, מיני בר וחדר רחצה מאובזר.
המלון מומלץ וזכה לציון 'נהדר' באתר Booking.
לאתר המלון >>

החופשה שלכם במדריד, ספרד
בירת ספרד היא הלב הפועם של המדינה ומהווה יעד מקסים לחובבי האמנות, הקניות, המסעדות והאוכל המעולה, האלכוהול המשובח, חיי הלילה ואפילו לאוהבי הארכיטקטורה. אם אתם מתלבטים על יעד באירופה שיש בו הכל מהכל והרבה, מדריד היא בדיוק המקום בשבילכם. אז הכינו את הנעליים הנוחות (כי הכל כיף פה יותר ברגל), את המצלמה (כי הכל כאן כל כך יפה), ואם אפשר, מזוודה נוספת ריקה (כי אתם הולכים לחזור עם המון, אבל המון, שופינג).

איפה מטיילים?
רחוב גראן ויה – הרחוב השוקק ביותר של מדריד המציע את אזור הבילויים, הברים והקניות.
שוק סן אנטון ושוק סן מיגל – בשוק סן אנטון המקורה שנמצא ברובע צ'ואקה הצבעוני וגם בשוק סן מיגל המקורה סמוך לכיכר פוארטה דל סול, תיהנו מאווירה ספרדית אותנטית וטעימה, יין, בירות ספרדיות וטאפאסים.
פארק רטירו – בין כל הארכיטקטורה המרשימה של העיר, מתחבא לו פארק קסום מלא בירוק, שם תוכלו לטייל בגנים היפים, לערוך פיקניק מקסים או לשבת באחד מבתי הקפה הרבים שבמתחם. באמצע הפארק מבצבץ לו אגם יפהפה שאפילו מאפשר שיט מרגיע.
רובע צ'ואקה – אזור חיי הלילה הסוערים של מדריד. המקום הצבעוני והטוב ביותר בשביל לחוש את האנרגיות של העיר, ליהנות מהברים, המסעדות והמועדונים ולטעום מכל הטעמים והניחוחות הספרדיים האמתיים.
ארמון המלוכה – מבנה מרשים הנמצא על כיכר דה אוריינטה, בנוי בסגנון ניאו-קלאסי ובסמוך לו חצר גדולה ויפהפיה. הכניסה אל הארמון כרוכה בתשלום וכוללת סיור עם קבוצה באורך כ-50 דקות. במהלך הסיור ניתן לראות את חדר האוכל ושאר החדרים המושקעים, את יצירות האמנות ואת החפצים יקרי הערך שנשמרו.
אל קורטה אינגלס (El Corte Inglés) – כלבו ענק בעל 9 קומות. בקומה האחרונה תוכלו ליהנות מברים שונים עם תצפית לכל הנוף הקסום של מדריד.
פוארטה דל סול ('שער השמש') – אחת הכיכרות המרכזיות והעמוסות בעיר. בכיכר ממוקם מגדל השעון המפורסם שפעמוניו מסמנים את תחילתה של שנה חדשה. בנוסף, תוכלו ליהנות ממופעי רחוב, פסלים אנושיים והמון סמטאות צרות ומרתקות שיוצאות מהכיכר ומזמינות אתכם ללכת לאיבוד ביניהן.
פלאסה דה סיבלס – כיכר מפורסמת שהפכה לאחד מסמלי העיר וממוקמת על הציר החוצה את מדריד מצפון לדרום. בדרומה יוצאת שדרת פראדו, הנמשכת עד תחנת הרכבת אטוצ'ה ובצפונה יוצאת שדרת רקולטוס הנמשכת עד פלאסה דה קולון. במרכז הכיכר תמצאו מזרקה גדולה המציגה את סיבלס (קיבלה), האלה האם, יושבת במרכבה הרתומה לשני אריות.

חופשה נעימה 🙂

מספר עסקה – 1077434

בסט טורס
האותיות הקטנות
תוקף העסקה הוא בהתאם לאופציה שנבחרה ובכפוף לתנאי המימוש המפורטים מטה.

פרטי הטיסות:
תל אביב – מדריד – תל אביב
חברת תעופה: Iberia

הלוך: המראה 5:30, נחיתה 9:55
חזור: המראה 16:55, נחיתה 22:45
* זמני הטיסות נתונים לשינוי
כולל מזוודה למשלוח לבטן המטוס עד 23 ק"ג ותיק יד עד 8 ק"ג לכל נוסע.

הערות נוספות:
מותנה ברכישת מינימום שוברים בהתאם להרכב הנבחר.
המחיר אינו כולל מס עירוני מקומי – תשלום ישירות במלון.
יש לוודא שהדרכון תקף ל-6 חודשים ומעלה.
שער המרה הינו על פי דין: התשלום מתבצע בשקלים בלבד והצגת המחיר במטבע חוץ לצרכי השוואה בלבד.

באחריות הנוסע.ת להתעדכן מעת לעת בהנחיות משרד הבריאות בכניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה, כולל רשימת משרד הבריאות לגבי סיווג המדינות והסטטוס העדכני שלהן.
מבלי לגרוע בזכות הביטול ובשל מגפת הקורונה עשויים להיות שינויים / עדכונים עד למועד הנסיעה לגבי נהלי המקום בכל הנוגע להתנהלות בשטחים ציבוריים, חדרי אוכל, בריכות, חופי הים ומתקנים שונים.
באחריות הנוסעים לעקוב אחר ההתפתחויות ולהתנהל בהתאם להנחיות מדינת היעד.
על הנוסעים להתעדכן על מדיניות הבדיקות / אישורים הנדרשים בשדות התעופה במדינת ישראל ובמדינת היעד ולהתנהל בהתאם לנהלים, לרבות ביצוע בדיקות PCR, הצגת אישורים או כל דרישה אחרת שתחול במהלך תקופת הנסיעה.

מספר עסקה – 1077434
מדיניות ביטולים

הוראות מימוש:
להשלמת ההזמנה יש לשלוח מייל עד 12 שעות לכתובת: groupon@bestours.co.il עם שמות הנוסעים באנגלית כפי שמצוין בדרכון (שם פרטי ושם משפחה בנפרד), בצירוף השוברים שנרכשו ותאריכים רלוונטיים. יש לוודא שפרטי ההתקשרות המעודכנים בחשבון השובר מלאים ועדכניים ושבידכם מספר קוד הביטחון של השובר.
ההזמנה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.

Exit mobile version