Sharing is caring!

חופשה בים המלח, במקום הכי נמוך בעולם ובעל סגולותיו הטבעיים. חופשה שמתאימה לכל ימות השנה נוף המדבר האוויר הצח – הנוסחה הטובה ביותר לנופש מרגיע במיוחד, במלון מפנק במיוחד.

מחפשים מלון בים המלח שיספק לכם חופשה רגועה ומפנקת במיוחד? הגעתם למקום הנכון. הנופש האולטימטיבי, על הרקע הקסום והייחודי של ים המלח, עם נוף מדברי ומרהיב הנשקף מחלונות חדרי המלון המפנקים.

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שתזמינו חופשה בים המלח

נראה שרק בשנתיים האחרונות גילינו כמה המדינה שלנו שופעת אתרי תיירות מרתקים, בצפון אינספור נחלים ומסלולי מים, בדרום המדבר ונחלים שצצים בין ההרים, ים המלח המקום הנמוך בעולם, חופי ים, אתרי ארכאולוגיה ועוד.  אחת האטרקציות שידועה בכל העולם היא ים המלח. ים המלח היא לא רק חופשה של בטן – גב וציפה על מי הים, באזור ים המלח נמצאים אתרים רבים לטיולים, נחל דוד, נחל ערוגות, בוקק, מצדה, ועוד. אם החלטתם לנופש בים המלח, הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

מתי הכי נכון להגיע? 

ים המלח הוא מקום שניתן לבלות בו כל השנה, יש לקחת בחשבון בחודשי הקיץ ח מאוד.  לעתים תתקשו למצוא חדר פנוי  באחד מהמלונות, בימי הקיץ ישראלים רבים בוחרים את ים המלח לחופשה שלהם ובימי החורף מגיעים תיירים רבים לנפוש בים המלח וליהנות מהסגולות הרפואיות שלו. העונה הנעימה לטייל היא בחודשים נובמבר- דצמבר ובחודשים מרץ ואפריל.

איפה ללון? 

ים המלח משופע במלונות שאותן ניתן למצוא בחלקה הצפוני של ים המלח, באזור עין בוקק.  תוכלו למצוא את כל סוגי האירוח – מלונות רמת 3 כוכבים, 4 כוכבים ומלונות 5 כוכבים.   המחירים משתנים בהתאם לחודשי השנה. בכל מלון כמעט תוכלו למצוא ספא המציע מגוון של טיפולים, עיסויים ומינרליים טבעיים שתורמים לריפוי הגוף לצד חדרי כושר. מחיר ההתחלתי ללילה כ- 500 שקלים לאדם.

לצד המלונות תוכלו למצוא בתי הארחה ואכסניות המציעים אירוח כפרי בקיבוצים בעין גדי, בעין בוקק  ועוד. תוכלו לבחור לבוא עם אוהל ולהתמקם באחד המקומות המורשים או באחד הקיבוצים המציעים אזור לפתיחת אוהלים הכוללים שירותים ומטבח. בין אם בחרתם אכסניה או בית הארחה, לרוב המחירים זולים יותר ותוכלו להנות מחווית לינה במדבר מול שקיעות משגעות  ותוכלו למצוא בעלי החיים המשוטטים. המחיר ההתחלתי ללינה נע בין- 250-300 שקלים לאדם בקירוב.

מה להביא אתכם במזוודה? בעיקר בגדי ים וקרם הגנה מפני השמש. אזור ים המלח משמש קרקע פורייה לטיולי מדבר ומי שאוהב אטרקציות אקסטרים יוכל למצוא לא מעט כאלה, אבל מי שרוצה ליהנות מחופשת בטן-גב כמו בספרים, כדאי שיפנים שבים המלח בעיקר נחים ונרגעים בשפת הים או בבריכה או בספא.

טיול ביום המלח

ים המלח והאזור שופעים אטרקציות לטיול, נחל דוד, נחל בוקק או נחל ערוגות לצד אלו תוכלו לטבול בבריכות בוץ שחור או בים המלח. תוכלו לבחור טיול ג'יפים במדבר ולפגוש את חיות המדבר.  אתר חובה הוא מצדה בו תוכלו לעלות ברגל בשביל הנחש או באמצעות רכבל אל  המבצר המלכותי של המלך הורדוס, המשקיף על מדבר יהודה.

איפה הכי כדאי להזמין נופש בים המלח?  אתרי האינטרנט הפכו היום למקום הקל והנוח ביותר להזמין חופשה בארץ או חופשה בעולם. התחרות הגדולה בין אתרי האינטרנט מובילה ללא מעט מבצעים ומחירים נוחים.  

שופינג במדבר

באזור ים המלח נפתח קניון חדש שבו תוכלו לאכול או לערוך קניות, הילדים יוכלו למצוא אטרקציות של משחקים במזגן שחם בחוץ. לצד הקניון תוכלו למצוא מרכזי קניות קטנים, הפרוסים לאורך הדרך בצמוד לתחנות דלק ופונדקי דרכים. תוכלו למצוא מוצרי אהבה , בגדים ומזכרות. לא לפספס את תכשירי הטיפוח והקוסמטיקה המכילים את כל היתרונות הבריאותיים של ים המלח.